viernes, 20 de noviembre de 2009

Guiso de calabaza



Ingredientes para 4 personas:

500 grs de calabaza
4 Zanahorias
500 grs de patatas y/o boniatos
2 cebollas
1 vasito de tomate triturado
1 latita de maíz dulce
1 pastilla de caldo vegetal

Preparación:



Dorar la cebolla picada durante unos minutos.



Añadir el tomate triturado y cocer unos minutos más.



Añadir las verduras a dados y dar unas vueltas.



Incorporar 1 litro de agua, o medio litro si se va a cocer en olla rápida, y una pastilla de caldo vegetal.



Cocer unos hasta que se hagan las verduras, unos 20 minutos, o 5 minutos en la posición 2 de la olla rápida



Finalmente agregar el maíz, mezclar y servir caliente... para mojar pan!!!



Comentarios adicionales:

El resultado es un primer plato de verduras dulzón. Sorprende el grano de maíz que le da un punto diferente, pero si no gusta se puede omitir.
Se puede triturar todo y servir en forma de puré.

4 comentarios:

  1. Helga, moltes gràcies per aquesta recepta, ja tinc ganes de provar-la !!! De moment m'has inspirat per fer una crema de carbassa i m'encanta el sabor "dulzón" que comentes, no trobo el moment de fer la teva recepta. Ànims i enhorabona pel teu blog, m'encanta !!! Neus

    ResponderEliminar
  2. Gràcies nenita, sempre que faig un puré, porti patata o no :), penso en tu :D

    ResponderEliminar
  3. Hola, voldria saber com us ho feu per pelar la carabassa. Sóc vegetariana també i m'encanta aquesta verdura però en consumeixo menys de la que voldria perquè se'm fa molt pesat pelar-la.
    Com li treieu la pela?
    Petons,
    Sílvia.

    ResponderEliminar
  4. Hola Silshake! A mi també em fa una mica de mandra pelar la carbassa :). De totes formes el què faig és anar fent trossos (com "gajos") y llavors li trec la part de dintre que toca les llavors, amb un ganivet, i la part de la pell de fora. No sé si m'explico. Per mi és la millor manera.

    ResponderEliminar